Sunday, July 19, 2009

Doctor Donna

The Doctor: I'm the Doctor. I'm a Time Lord. I'm from the planet Gallifrey in the Constellation of Kasterborous. I'm 903 years old and I'm the man who is gonna save your lives and all 6 billion people on the planet below.

Е, ако не просна поне един пост за това, ей па на! Да, знам, цитатът е от единия спешъл. Но какво каза Джак, когато видя двамата Доктори и Дона? I can't tell you what I'm thinking right now!

Ами... то и аз не знаех какво да си мисля. Невероятен завършек на сезона. А и такава тайфа се беше събрала, чак не мога да си събера мислите. Доста набързо изгледах четири сезона, на края на всеки рева. (а ми да пък.) Brilliant! Това имам да кажа. Не съм гледала оригиналния сериал, но със сигурност съм изпуснала доста, осем Доктори! Така, да, признавам си, разбрах за това от Полс, откраднах си го. И, по дяволите, не съжалявам!

Случайно точно в момента дават предпоследния епизод на втори сезон. Като разбрах, пак щях да ревна, честно. Само като се сетя... А майка ми и грам интерес не проявява. Измислици били. Ами като си твярде твърдоглав, за да повярваш и за миг в измислиците! Ами да си гледа сапунките, аз имам по-добри предпочитания. Оф, то се разбра, че нищо няма да напиша смислено като мнение. Но просто ми се искаше да отбележа абсолютното си възхищение. Невероятен сериал. Те повечето британски, да не кажа всички, са невероятни. Респект тотален.

1 comments:

divata_airis said...

Моята майка също не проявяваше интерес към Доктора, като го зяпах по Д2. Профани! Нищо не разбират.
Бтв и аз на предпоследния щях да почна да цивря. Аз ти казах. Само да чуя тематичната песен и съм готова.