Saturday, June 27, 2009

Ха, добър ден.

Как е времето при вас? Защото тук хич не е забавно да си навън, ако ще и девет сутринта да е. Блех, тук винаги е или най-горещият град в България, или най-студеният, зависи от сезона. Но който се е наврял някъде вътре, с климатик, ала-бала, е добре. Да мина на следващото нещо? Окей.

Та, два дни ми остават от училище, после два дни екскурзия с класа и почва същинското лято. Не че ще излизам много през жегата, да не съм зле в главата (не ми отговаряйте!) Ама пък ще си седна на леглото и ще пиша - на хартия, само информативно. И ще гледам Доктор Кой (по-надолу) и може би разни други сериали, дето съм им метнала око.

Като стана дума за писане... Бръх, ходих да си купувам химикали (защото нали съм ненормалник и пиша с точно определена марка химикали, точно определен цвят). И сега трябвада ги разписвам. Страшно е досадно - не защото не пишат, ами защото са нови. Някак не съм им свикнала и не мога да ги накарам да пишат каквото трябва, само простотии ръся. Но не, те ще се пречупят (образно казано, аз не чупя химикали) под натиска на моята воля. Тъй, достатъчно с приказките на един луд за химикалите, какво ще кажете?

Доктор Кой? Яко! Сериалът, понеже е британски, е много як. На първи сезон съм, никакви спойлери. Обичам акцента, обичам хумора, обичам и бритиш бойс (друга тема.) Доктора е... абе, на всеки пет минути се ухилва. Много симпатична физиономия има, да ви кажа. И Роуз е една такава шашава, ама поне бързо се окопити и посвикна с Тардиса (ха-ха! Сега го схващам!) Не, сериозно, готин е сериалът. Сега разбирам защо Лина (здрасти *маха*! И теб изкопирах. Признавам се за виновна. Ама пък Доктора ве!) го харесва толкова. Все пак крада от хора с много хубав вкус (Сомче, здрасти и на тебе!)

Ама аз да взема да се върна към разписването на химикала ли? Мисля, че е готов за преговори. Вие какво ще кажете? Май-май е. А и в момента Дек ми виси на главата и опява, как му губя времето. Иде ми да го шамаросам, ама току-виж решил че може и без мен. Окей, спирам до тук, че вече съвсем се побърках. Споменах ли, че отново оня скапан климатик ми капе на навеса постоянно? Ах, ще убия някого. Сериозно.

До скоро... ъм, нещо си! xD

~Белс

П.П. Да взема да сменя картинката на месеца? Мнеее, Хенри си е добре там. Мен може да ме преследва всяка сряда, всеки ден даже, ако ще.

0 comments: